Monica's First Giveaway

Sangat teruja untuk menjoinkan diri dengan giveaway ini...setelah beberapa hari aku penat + letih dengan kerja-kerja kat sekolah tu...Wokeh,jom kawan-kawan kita sertai



Nak sertai giveaway ni, mesti ada syarat-syaratnya kan??? So kalau nak tau, KLIK AJE KAT SINI!

Hadiah yang menjadi rebutan peminat-peminat giveaway macam aku ni...Jom tengok!!
V
V
V
V
V

Kalau tak dapat yang kat atas tu...maybe akan dapat yang ni plak
V
V
V
V


So...apa tunggu lagi....jom join giveaway ni sekarang!!!!

2 comments:



::Mamalyna:: said...

Jom Join Giveaway nie...Ada 10 hadiah menanti...

http://ejanblog.blogspot.com/2010/04/giveaway-my-lifemy-storiesdemi-adam.html

monica said...

http://mon2only.blogspot.com/2010/04/pemenang-sudah-saya-umumkansila-check.html