Si TeDi buat Contest:Bila Dak Itam Berdialog

Tak penah lagi aku join contest buat dialog ni...so kali ni aku nak trylah! Mana tau dapat berkongsi rezeki dan kegembiraan tuan punya tanah kan!




Ok..ni dia dialog yang terjadi :


Hadoiii....saham aku jatuh???OMG...aku tak percaya..aku tak percaya! Aku stresssss!!! Inilah nasibku!!!

Cempedak dah jadi nangka...daripada aku serabut pikir saham dah jatuh, baik aku buat "senaman mata" dulu..dpt jugak aku betulkan urat-urat yang dah stress jugak ni!

1. Ok,dialog seperti di atas.

2. Berikan 2 sebab mengapa kamu berkunjung, membaca dan mengomen di Kadangkala Diam Itu Adalah Lebih Baik?


- blog yg sangat menarik kerana banyak sangat ilmu yang Ayu dapat daripada blog ni...tq for sharing the info!


- cerita-cerita tentang kucing memang sangat menarik...walaupun Ayu tak bela kucing, tapi sekurang-kurangnya sangat terhibur dengan telatah dan gelagat kucing-kucing peliharaan tuan rumah...



3. Berikan 1 tajuk 'entry' yang paling kamu sukai atau yang terkesan di hati! Tidak ingat tajuk, tulis isi-isi penting pun di terima.


Hari ini genap satu bulan kamu pergi.Aku masih rindu. Masih terdengar-dengar kamu di mana.-mana.

MasyaAllah...so touching bila baca entry ni...tentang kerinduan terhadap Dak Utih yang telah kembali menemui PenciptaNya...walaupun Ayu tak pernah bela kucing, tapi Ayu dapat rasai kesedihan atas kehilangan sesuatu yang kita sayang....

4. Berikan 1 tajuk atau perkara atau isu yang dapat membuatkan Kadangkala Diam Itu Adalah Lebih Baik lebih mantap, lemak berkrim dan di sukai ramai.



Terus kekalkan penulisan anda di blog ini dengan isu-isu dan info yang memberi manfaat kepada para pembaca....macam sekaran
gni pun dah tersangat bagus....kekalkan ye!

5. "Saya mengharapkan Kadangkala Diam Itu Adalah Lebih Baik ................." ( tidak kurang dari 20 patah perkataan )

terus menulis dan menulis...pembaca dan peminat setia kamu sentiasa ada di luar sana untuk membaca coretan kamu...

1 comments:



sI tEDI said...

terima kasih atas penyertaan,

penyertaan di terima :)