SweetBonda.Com 1st Giveaway

Sweetkah anda??? Kalau rasa sweet...jom kita join


Nak tahu syarat-syaratnya...jangan segan, jangan malu...jom klik aje kat sini ye!

Saya adalah Sweet Bonda kerana saya merupakan seorang Mama kepada 3 orang puteri yang kiut miut,sweet dan sedang membesar....Nana, Syasya dan Damia...keletah mereka yang kadangkalanya menguji kesabaran Mama tapi apapun Mama tetap gembira melayan kerenah kalian. Saya juga adalah seorang isteri kepada En Suami yang penyayang, seorang guru kepada pelajar-pelajar kesayangan, seorang kakak, seorang adik dan juga seorang anak kepada keluarga. Kehidupan saya bertambah sweet apabila bertarung nyawa di bilik pembedahan sebanyak 3 kali semata-mata untuk melahirkan anak-anak kesayangan ke dunia. Kehidupan saya bertambah-tambah sweet bila hidup saya kini sudah lengkap~ada anak-anak dan suami yang penyayang, pekerjaan yang tetap dan kehidupan yang aman bahagia. Semoga segala nikmat yang dipinjamkan Allah ini dapat dimanfaatkan dengan sebaik mungkin....Amin....

1 comments:



YUNIZA said...

salam, sy dh ammend syarat2 contest Baby & CD...sorry ye sy nk post ke shoutbox tp xjupe...
http://serianggunshop.blogspot.com